جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک رسانی گروه جهادی کارکنان مرکز خدمات حوزه در مناطق  سیل زده لرستان

خادمی با اشاره به اینکه خبرنگاران استان در زمان وقوع سیل تاکنون خبرهای این حادثه را مطلوب و سریع پوشش دادند، گفت: خبرنگاران در این حادثه توجه کشور و جهان را به وقوع حادثه سیل در پلدختر جلب نمودند، به گونه ای که حجم کمک های مردمی به سیل زدگان پلدختر ستودنی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: قلم شهید صارمی قلمی برای مقابله با جهل و بی منطقی طالبان بود که در این راه آن شهید والامقام جان خود را برای انجام رسالت والای خود در طبق اخلاص گذاشت و امروز باید خبرنگاران با ادامه راهش در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه اسلام و انقلاب گام بردارند .

وی با بیان اینکه خبرنگار به دنبال آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران با تمام توان درراستای احقاق مطالبات به حق مردم تلاش کنند و در انتشار اخبار انصاف و عدالت را ویژگی قلم خود قرار دهند .

استاندار لرستان با بیان اینکه خبرنگاران باید از قلم خود در راستای ترسیم و انعکاس توانمندی ها و ظرفیت های استان بهره بگیرند، گفت: نیاز است خبرنگاران علاوه بر انعکاس مشکلات جامعه ،ظرفیت ها و زیبایی های استان را نیز برجسته انعکاس دهند .

خادمی با اشاره به  اینکه خبرنگاران استان در زمان وقوع سیل تاکنون خبرهای این حادثه را مطلوب و سریع پوشش دادند، افزود: خبرنگاران در این حادثه توجه کشور و جهان را به وقوع حادثه سیل در پلدختر جلب نمودند، به گونه ای که حجم کمک های مردمی  به سیل زدگان پلدختر ستودنی بود.

وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران باید مسائل و مشکلاتی از جمله بیکاری و توسعه نیافتگی را در دستور انعکاس اخبار خود قرار دهند، گفت: خبرنگاران بهتر است در انعکاس و انتشار اخبار، توسعه و شکوفایی استان را در ابعاد مختلف مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha