جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 860167
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کعبه - حج - طواف - خانه خدا

حوزه/ به گفته مسئول انجمن فرهنگی وحدت و برادری کشور فرانسه، به دلیل تاخیر در صدور روادید و همچنین سهل انگاری برخی از آژانس های مسافرتی، بیش از 3000 حاجی فرانسوی موفق به تشرف و انجام مناسک حج امسال نشدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از النشرة مسئول انجمن فرهنگی وحدت و برادری فرانسه در مصاحبه با یکی از روزنامه های شهر پاریس اذعان داشت که امسال به دلیل تاخیر در صدور روادید و همچنین عدم مسئولیت پذیری برخی از آژانس های مسافرتی این کشور بیش از 3000 نفر از حجاج فرانسوی که واجد شرایط تشرف به حج امسال بودند از شرکت در این مراسم معنوی بازماندند.

آقای عمر دکر، مسئول این انجمن در ادامه افزود: کلیه مسئولیت این سهل انگاری در اعزام حجاج به مناسک حج امسال، متوجه دولت و مقامات مربوطه کابینه می باشد و شایسته است که حجاج بازمانده از حج امسال برای سال آینده بدون هیچ پیش شرطی در اولویت اعزام قرار گیرند.

لازم به ذکر است، یکی از دستاورد های مهم انجمن فرهنگی وحدت و برادری فرانسه در طی سال های اخیر کاهش دادن هزینه های حج برای حجاج فرانسوی بوده تا آنجا که در طی سه سال اخیر هزینه کامل حج برای هر حاجی فرانسوی از 8000 یورو به حدود 4800 یورو رسیده و این امر موجب شادی و رضایت جامعه مسلمانان فرانسه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha