شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غدیر

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات شهرستان فیروزآباد از برگزاری برنامه شاد پیمایی در روز عید غدیر خبر داد و گفت: برنامه شاد پیمایی با شعار بیت با امام زمان(عج) از میدان امام(ره) به سمت مسجد امیر المومنین(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، برنامه‌های دهه ولایت را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: برگزاری زیارت عاشورا، ایراد سخنرانی و دعای عرفه ازجمله برنامه‌هایی بوده که امروز در حسینیه متوسلین به حضرت زهرا(س) شهرستان فیروزآباد برگزارشده است.

وی به اقامه نماز عید قربان در شهرستان فیروزآباد اشاره کرد و افزود: نماز عید قربان ساعت 6:30 دقیقه در مصلی نماز جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: برنامه مرکزی و محوری شب عید غدیر شهرستان فیروزآباد در محوطه شهرداری این شهر برگزار خواهد شد که دست نوازی، مداحی و مولودی‌خوانی ازجمله بخش‌هایی از این برنامه خواهد بود.

وی در پایان از برگزاری برنامه شاد پیمایی در روز عید غدیر خبر داد و یادآور شد: برنامه شاد پیمایی با شعار بیت با امام زمان(عج) از میدان امام(ره) به سمت مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد که پس‌ازآن برپایی سفره اطعام امیرالمؤمنین(ع) ازجمله برنامه‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha