پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر کردستان

حوزه/ دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: یکی از وظایف ذاتی هر خبرنگاری این است که از بیان واقعیات ترس و هراسی نداشته باشد و هرگز مرعوب جایگاه و پست مدیر خلافکار و فاسد نگردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران امروز همان رزمندگان دیروز هستند که در مقابل دشمن مردانه ایستادند و افتخار آفریدند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: خبرنگار و خبرنگاران از پتانسیل بسیار بالایی در سنت امر به معروف و نهی از منکر برخوردار هستند که این افتخار بزرگی برای این قشر می باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خبرنگار در کار خود باید بی طرف باشد، افزود: متاسفانه برخی خبرنگارنماها با تشکیل گروه و تیم، اقداماتی انجام می دهند که وجه و جایگاه خبرنگار را زیر سئوال می برد، لذا از این دوستان می خواهیم حد انصاف و عدالت را رعایت کنند.

الله مرادی عنوان کرد: یکی از وظایف ذاتی هر خبرنگاری این است که از بیان واقعیات ترس و هراسی نداشته باشد و هرگز مرعوب جایگاه و پست مدیر خلافکار و فاسد نگردد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: یکی دیگر از وظایف مهم خبرنگاران انتقال درست و کامل اخبار و اطلاعات به جامعه است و خدایی ناکرده از سیاه نمایی به شدت دوری کنند و رسم امانت داری در بحث خبر را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: خبرنگاران باید در بیان واقعیات هرگز تطمیع مطامع مالی برخی از مدیران متخلف نگردند و وظیفه اصلی خود را بیان واقعیات و حقایق موجود در جامعه بدانند.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز هزاران شبکه ماهواره ای و فضای مجازی که به وسیله دشمنان هدایت و سرپرستی می شوند به دنبال تخریب بنیان خانواده ایرانی هستند، لذا خبرنگاران وظیفه دارند خانواده ها را در مقابل این دسیسه ها و توطئه ها روشن نمایند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: یکی دیگر از وظایف رسانه ها در بحث طلاق است، رسانه ها باید با روشنگری و بیان واقعیات و ... تلاش وافری در کاهش آمار طلاق در جامعه اسلامی به ویژه در استان کردستان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha