شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
افتتاح مرکز نیکوکاری در حوزه علمیه حاجی آباد استان هرمزگان

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه ام البنین (س) حاجی آباد گفت: مرکز نیکوکاری حوزه علمیه با حضور معاون فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران هرمزگان و معاون کمیته امداد حاجی آباد افتتاح شد.

شایسته جوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، گفت: مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری فاطمه ام البنین (س) حاجی آباد با حضور راضیه سلطان عباسی ندوشن، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران و آقای کریمی معاون کمیته امداد امام خمینی حاجی آباد برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه ام البنین (س) حاجی آباد افزود: هدف از افتتاح مرکز نیکوکاری فاطمه ام البنین (س) تقویت و تشویق مردم در خدمت رسانی به نیازمندان و شرکت در امور نیک است و در آینده نیز با ترویج سنت حسنه انفاق، احسان و اکرام، به دنبال شناسایی و جذب نیکوکاران در جهت خدمت رسانی است.

وی خاطر نشان شد: بعد از شناسایی نیکوکاران و جذب امدادیاران و تشکیل کارگروه تخصصی با حضور امدادیاران، در زمینه کار آفرینی و اشتغال زایی، آموزشی و فرهنگی، مشاوره و مددکاری، معیشت وازدواج و مسکن و ساختمان طرح برنامه و فعالیت خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه ام البنین (س) حاجی آباد با اشاره به چشم انداز عملکرد مرکز نیکوکاری فاطمه ام البنین (س) حاجی آباد، بیان داشت: مرکز نیکوکاری فاطمه ام البنین (س)، با حفظ عزت نفس نیازمندان و در راستای خدمت رسانی، از توانایی ها و ظرفیت های خود نیازمندان استفاده می کند.

جوذری در پایان خاطر نشان شد: با تاسیس این مرکز در مدرسه علمیه، مردم بیشتر با جایگاه و خدمات حوزه علمیه خواهران آشنا شده و تعاملات حوزه و مردم بیش از پیش خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha