چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تشییع پیکر شهدای گمنام در بجنورد

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تنها عاملی که ما را در مقابل دشمنان بی شمار همچنان مقتدر نگه داشته است، حرکت در خط رهبری و خون شهداست است و یقین بدانید هرگاه از این مسیر جدا شویم راه های نفوذ دشمن در کشور نیز باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی عصر امروز در نشستی با جمعی از اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل ترین ادیان این روزها به شدت مورد هجوم دشمنان است و متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان مرتجع  منطقه نیز در این مسیر دشمنان را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل انقلاب اسلامی باعث شد که اسلام دوباره رونق بگیرد، گفت: پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی، باعث شد که بسیاری از تلاش ها برای از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) و جایگزین کردن اسلام آمریکایی عقیم بماند، لذا همین شکست عقیدتی و ایدئولوژیک غربی ها و سکولارها باعث شد که صدام را علیه نظام نوپای ایران تسلیح کنند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل نمایند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله دشمنان تنها در ظاهر بر ما خسارتی وارد آورد، تاکید کرد: دفاع مقدس به فرهنگ عظیمی تبدیل گشت و امروز هرآنچه داریم از شهدا و امام شهداست.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به قشون کشی دشمنان انقلاب به بهانه های واهی به خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: این روزها دشمنان برای تضعیف اقتدار و صلابت ایران از یک سو و همچنین تضعیف جبهه مقاومت اقدام به تنش زایی در خلیج فارس می کنند و دزدیدن کشتی ایران توسط انگلیسی ها یکی از این تنش زایی ها بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اذنابش به خوبی از قدرت بلامنازغ نظامی ایران خبر دارند، گفت: سرنگونی پهپاد فوق جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران قدرت نظامی و تدافعی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دشمن اکنون در چند جبهه در حال مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، عنوان داشت: دشمنان هر راهی را امتحان و آزمایش می کنند که به این انقلاب برخاسته از مردم ضربه بزنند. تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه ای تنها نمونه های کوچکی از آن است.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: تنها عاملی که ما را در مقابل دشمنان بی شمار همچنان مقتدر نگه داشته است، حرکت در خط رهبری و خون شهداست است و یقین بدانید هرگاه از این مسیر جدا شویم راه های نفوذ دشمن در کشور نیز باز خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha