پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است، گفت: همه تلاش های دشمن در سایه عزت شیعه با شکست انجامیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در جمع شرکت کنندگان در مراسم دعای پر فیض عرفه در امامزاده عباس(ع) ساری، دعای با فضیلت عرفه را سراسر توحید و معارف ناب الهی توصیف کرد.

وی با بیان این که روز عرفه فرصت مغتنمی برای دل دادن بنده به سوی خداوند متعال است، افزود: قرائت این دعای پر فیض یکی از بهترین راه ها برای نزدیکی به پروردگار بزرگ است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که قرائت دعای عرفه تقویت پیوند با سرچشمه کمال است، خاطرنشان کرد: این دعای با فضیلت و پرفیض حاوی عالی ترین مراحل توحید است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که راز و نیاز با خداوند متعال مهم ترین و عالی ترین عمل در روز عرفه است، ادامه داد: عظمت روز عرفه تا جایی است احادیث و روایات بسیاری از پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) در این خصوص بیان شده است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که روز عرفه فرصتی برای شناخت خود و خداوند متعال است، تصریح کرد: این شناخت عمیق می تواند موجب پیوند ناگسستنی با خداوند متعال شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کسب معرفت در روز عرفه موجب رسیدن به توحید واقعی خواهد شد، بیان داشت: باید تلاش کنیم در این روز با فضیلت از درک معنوی و عمیق آن محروم نمانیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که دعای عرفه سراسر توحید، باور و اعتقاد قلبی نسبت به خداوند متعال است، تصریح کرد: اگر بتوانیم این آموزه های توحیدی و عرفانی را به خوبی درک کنیم به طور حتم در زندگی دنیوی و اخروی به سعادت و کمال حقیقی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام حیدری در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اشاره کرد و با بیان این که امروز شیعه در سایه غدیر در جهان عزت و عظمتی خاص دارد، گفت: باید به خود ببالیم که شیعه حضرت علی(ع) هستیم و در جهت تقویت این جایگاه کوشا باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا شیعه را در جهان تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: امروز شیعه چنان عظمتی در جهان دارد که همه دشمنان برای ضربه زدن به آن بسیج شده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است، افزود: همه تلاش های دشمن در سایه عزت شیعه با شکست انجامیده است.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha