جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، به همراه جمعی از اساتید دانشگاه قرآن و حدیث و محققین موسسه دارالحدیث، با نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، به همراه جمعی از اساتید دانشگاه قرآن و حدیث و محققین موسسه دارالحدیث، با نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

در این سفر حجج اسلام والمسلمین آقایان طباطبایی (رئیس دانشکده علوم حدیث) احمد غلامعلی (معاون آموزشی وپژوهشی) حجت الاسلام محمد رضا سبحانی نیا (معاون فرهنگی ودانشجویی) رضوی رئیس دانشکده علوم ومعارف اسلامی دانشگاه قرآن وحدیث و بهرامی (مدیر امور بین الملل دارالحدیث) نیز حضور داشتند.

هیئت اعزامی موسسه دارالحدیث همچنین در دعای عرفه حسینیه ایرانیان مقیم باکو شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان ضمن خیر مقدم به این هیئت، گفت: علاقه به اسلام و اهل بیت (ع) در آذری ها موج می زند و مردم مسلمان جمهوری آذربایجان به مسائل دینی و حضور در مراسمات ویژه ماه محرم، صفر، رمضان، اعیاد اسلامی اشتیاق خاصی دارند.

 نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: امیدواریم اقامت این هیئت در باکو برکاتی برای طرفین داشته باشد.

سپس مدیر حوزه علمیه قزوین از حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاطر میزبانی از هیئت دارالحدیث قدردانی و سلام آیت الله ری شهری را به او ابلاغ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا هدف از انجام این سفر را برقراری ارتباط موثر بین موسسه دارالحدیث با نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمهوری آذربایجان، آشنایی با تاریخ این کشور و بازدید از مناطق تاریخی آن عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha