جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ایوبی

حوزه/ حجت الاسلام حیدر علی ایوبی گفت: حضور در اجتماعی بزرگ به نام حج، موجب دلگرمی و قوت قلب خود انسان و دلهره و رعب دشمنانش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام حیدرعلی  ایوبی در خطبه‌های نماز عید قربان، در مسجد جامع نجف‌آباد اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و اهل‌بیت علیهم السلام دشمنانی داشتند که چشم دیدنشان را نداشتند، برای همین  خدای سبحان پیروان دین را دعوت می‌کند در اجتماع بزرگ حج و مخصوصاً در روز باشکوه عرفه گرد هم جمع شوند و عظمت این روز را این‌چنین به نمایش بگذارند و فردای آن روز به سمت دور کردن شیطان هجوم ببرند؛ آنچه موجب تعلق به دنیا می‌شود را باید به‌پای خدای سبحان و راه قرآن قربانی کنند.

مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد افزود: در دعای عرفه سیدالشهدا(ع) می‌فرماید کدام‌یک از نعمت‌های خدای سبحان را می‌توانم لیست کنم، هیچ‌کس قادر نیست حتی با بزرگ‌ترین ابررایانه‌ها و شمارشگرها این‌همه لطف و نعمتی که خدا به بندگانش ارزانی داشته را بشمارد.

حجت‌الاسلام ایوبی ادامه داد: خیلی خداوند را شاکر هستیم برای نعمت انقلاب، نعمت این‌همه ایثار و اخلاص که به ملت ما عطا کرده است؛ ناهنجاری‌هایی در جامعه هست، اما ملت، درصحنه اخلاص حضور پیدا می‌کند و نمی‌گذارد جبهه دشمن به اهدافش برسد و پیروز شود.

امام‌جمعه موقت نجف‌آباد عنوان کرد: عید سعید قربان یکی از ارزشمندترین اعیاد مسلمانان و یادآور مناسک حج است؛ اسلام به اجتماعات تأکید دارد این‌که تأکید بر شرکت در نماز جماعت شده و از همه مهم‌تر حضور در اجتماعی بزرگ به نام حج، موجب دلگرمی و قوت قلب خود انسان و دلهره و رعب دشمنانش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha