چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فلسفه عید قربان این است که در این روز  انسان بر نفس و شیطان غلبه کرد و امیدواریم که همه روزها ما اینگونه باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی ها و گردنکشی های آمریکا و همپیمانانش باعث شد که ابهت پوشالی آمریکا برای همه هویدا شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر می خواهیم که در برابر دشمنان و شیاطین موفق باشیم باید تقوا و پرهیزکاری داشته باشیم، زیرا خداوند منان وعده داده است که نعمت های خود را به جامعه ای که از این صفات برخوردار باشد، ارزانی می دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، آمارها از رشد و پیشرفت های مادی و معنوی این ملت حکایت دارد و امروز رویش های این انقلاب در سراسر جهان به خوبی دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: روزگاری نیروی دریایی انگلیس در جهان به قدرت شهره بود، ولی توقیف کشتی متخلف این کشور توسط ایران باعث گردید که ابهت پوشالی نیروی دریایی بریتانیا زیر سئوال برود تا جایی که بیشتر کشورها راضی نیستند کشتی هایشان با پرچم انگلیس در خاورمیانه تردد کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه معظم له شاهد پیشرفت های مادی و معنوی در کشور هستیم که این برای ما این فرصت و امتیاز بزرگ در جهان محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود به «معامله قرن» اشاره کرد و بیان داشت: رژیم آمریکا با توطئه اخیر خود تلاش کرد مسئله فلسطین را به نفع اسرائیل حل کند که رهبر معظم انقلاب آن را به جنایتی بشری تعبیر فرمودند، لذا تمام ترفندهای دشمنان درباره فلسطین شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در حال حاضر دشمنان انقلاب در دو جبهه اقتصادی و فرهنگی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی جنگ به راه انداخته اند، لذا باید با اتکاء به توانایی های داخلی این توطئه ها را خنثی کنیم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: فلسفه عید قربان این است که در این روز  انسان بر نفس و شیطان غلبه کرد و امیدواریم که همه روزها ما اینگونه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha