جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به رسوخ روحیه طاغوتی در روحیه برخی از مسئولان، گفت: برخی برای جمع آوری رأی، همواره دم از حقوق زنان می زنند و برنامه هایی را به اجرا در می آوردند که کاملاً با شأن زن مسلمان در تضاد است و او را از مسیر صحیح خارج می سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار با سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه، با اشاره به رسوخ روحیه طاغوتی در روحیه برخی از مسئولان اظهار داشت: برخی برای جمع آوری رأی، همواره دم از حقوق زنان می زنند و برنامه هایی را به اجرا در می آوردند که کاملاً با شأن زن مسلمان در تضاد است و او را از مسیر صحیح خارج می سازد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با اشاره به موضوع اشتغال بانوان تصریح کرد: محصولات مهم برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی توسط بانوان و در قالب مشاغل خانگی تولید می شود، آنان به مشاغل خانگی اهمیت داده و محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسانند.

وی افزود: گروه های جهادی بسیج می توانند در شهرها سالن هایی را به صورت کارگاه تولیدی راه اندازی کنند تا زنان سرپرست خانوار در مشاغلی همچون قالی بافی مشغول کار شوند، این اقدامات باید به صورت ویژه در مناطق محروم استان اصفهان نیز انجام شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha