پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره فضای مجازی

حوزه/ داوطلبان ورودی حوزه علمیه استان سمنان با مخاطرات فضای مجازی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مصطفی رسولی نژاد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) دامغان، در دوره میثاق طلبگی طلاب جدید سمنان، به میزبانی مدرسه علمیه امام علی(ع) شهر دیباج، ضمن تبیین ماهیت رسانه های صوتی و تصویری و بیان ابعاد گسترده نفوذ زندگی دیجیتال در زندگی به بیان خطرات این نفوذ که اغلب ابزارهای آن ریشه در کشورهای دشمن علی الخصوص یهودیان دارد، پرداخت.

وی ضمن بیان بخشهایی از پروتکل های دانشوران یهودی که بیش از صد سال قبل نوشته شده، تصریح کرد: دشمنان ما علی الخصوص یهود که طبق آیات قران دشمن ترین دشمنان مسلمانان و شیعیان هستند، جهت مدیریت افکار و رفتار تمامی مردم زمین و علی الخصوص ایران و شیعیان باید تمام رسانه های دنیا را  در اختیار داشته باشند و لذاست که میبینیم بزرگترین محصولات دیجیتال زائیده آمریکا و در حقیقت در سیطره یهودیان است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) دامغان افزود: چه در بخش نرم افزار و چه سخت افزار و با توجه به در جنگ فرهنگی بودن ما با دشمنان مسلما با این ابزارها دشمن در حال از بین بردن اعتقادات ما و استعداد های ما است و جوانان ما را به کام اعتیاد مجازی کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که اعتیاد به مواد حقیقی مضر و خانمان برانداز است، اعتیاد مجازی و اعتیاد به ابزارهای رسانه ای نیز می تواند مضر و از بین برنده امنیت و آرامش خود و خانواده و جامعه باشد.

حجت الاسلام رسولی نژاد، در بخش مضرات شبکه های اجتماعی نیز ضمن بیان ابعاد مختلف اثرات سوء شبکه های اجتماعی به بیان برخی از این اثرات در زندگی فردی و اجتماعی و خانوادگی پرداخت.

بر پایه این گزارش، در پایان این نشست به سوالات داوطلبین نیز پاسخ داده شد و راهکارهای ترک اعتیاد مجازی و کمتر نمودن آسیب های رسانه ای بیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha