جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نکونام، با تاکید بر اهمیت هم افزائی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب گفت: در فعالیت های تربیتی و آموزشی از تجربیات گروه های مردمی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در دیدار با رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی گفت: مدارس صدرا برای تربیت نیروی مؤمن انقلابی ظرفیت بسیار مناسبی است. اولویت نظام امروز پرورش کادر انقلابی و کارآمد هست.

وی تقویت این مدارس را جزو ضروت ها برشمرد و استفاده از ظرفیت های استانی برای توسعه این مدارس را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد شاهد گسترش این مدارس در عرصه های تربیت باشیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید مرکز جامعی از مدارس صدرا در مرکز استان راه اندازی شود و ظرفیت های استان در خدمت این مساله هست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، با تاکید بر اهمیت هم افزائی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب گفت: در فعالیت های تربیتی و آموزشی از تجربیات گروه های مردمی استفاده شود.

در این دیدار مدیرعامل سازمان صدرا با بیان اینکه 159 مدرسه صدرا در کشور فعالیت دارند گفت: 2 مدرسه ابتدایی، 32 دبیرستان دوره اول و 125 دبیرستان دوره دوم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت آموزشی و تربیتی دارند.

در این دیدار رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت، با بیان اینکه دیگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه تربیت با نگاه تربیت سرباز برای انقلاب اسلامی است، گفت: نظر حجت الاسلام محمد قمی استفاده از تمام ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی برای مدارس صدرا است و در انتخاب مدیران کل تلاش کردند مدیرانی را انتخاب کنند که نگاه تربیتی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی مدیران جوان مدارس صدرا گفت: با طراحی این دوره  آموزشی و مهارت افزایی تلاش کردیم، این مدارس را در انجام تحقق بیانیه گام دوم به دانش‌آموزان واگذار و آنها را در مسیر رشد مدارس درگیر کنیم و این فعالیت‌ها توسط گروهی در سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رصد، دنبال و پیگیری می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار با رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت گفت: مدارس صدرا پویش و خیزش جریان انقلاب اسلامی با نگاه به آینده مطلوب و تربیت نیروی کارآمد و مفید است.

حجت الاسلام مهدی طاهری با بیان اینکه مدارس صدرا باید پایگاه تبلیغ دیانت در انقلاب اسلامی باشد، گفت: باید از معلمان باورمند و دغدغه مند استفاده کنیم.

وی با تأکید بر تربیت نیروهای اثرگذار در دنیا و نه یک منطقه محدود جغرافیایی، مدارس صدرا  را محل مناسبی برای مخاطب سازی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha