جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارتش

حوزه/ فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد جلوگیری از فساد مسئولان را از جمله رسالت‌های خبرنگاران دانست و گفت: این امر یکی از رسالت‌های مهم است که اگر به‌درستی انجام شود می‌تواند به جامعه کمک شایانی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی  در نشست رسانه‌ای که در دانشکده مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا برگزار شد، تأثیرات خبرنگار در زندگی مردم را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی زندگی مردم ازجمله رسالت‌های مهم خبرنگار است.

وی با تأکید بر اینکه مطالبی که توسط اصحاب رسانه جمع‌آوری می‌شود می‌تواند به سطح کیفی مردم ارتقا ببخشد، افزود: ارتقای عزت و غرور ملی نیز یکی دیگر از رسالت‌هایی است که موجب می‌شود انسان احساس غرور کند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد، شاد کردن دل مردم را از دیگر رسالت‌های مهم خبرنگاران برشمرد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند با منتشر کردن یک خبر بسیار کوچک به‌ویژه در بخش ورزشی و اخباری که می‌تواند غرورآفرین باشد می‌توانند دل مردم را شاد کنند.

وی جلوگیری از فساد مسئولان را از جمله دیگر رسالت‌های خبرنگاران دانست و بیان داشت: این امر یکی از رسالت‌های مهم است که اگر به‌درستی انجام شود می‌تواند هم به مردم و هم به جامعه کمک شایانی کند.

امیررضایی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند در پاسخ‌گو بودن به شبهات بسیار مؤثر واقع شوند چراکه مردم به خاطر نداشتن آگاهی می‌توانند هر خبری را قبول کنند اما اگر خبرنگاران بتوانند در فضای مجازی پاسخ شبهات را بدهد قطعاً در این بخش تأثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز ما مردم هستند و نمی‌گذاریم دشمن کوچک‌ترین آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه رویکرد ارتش شب حمله‌ای است، ابراز کرد: ارتش در همه مواقع این آمادگی را دارد که در برابر مشکلات ایستادگی کند؛ آمادگی صد در صد، جزو وظایف اصلی ارتش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha