پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری دوره های ادواج موفق

حوزه/ مسئول دفتر پاسخگویی به سؤالات دینی قزوین از برگزاری شصت وسومین دوره آموزشی ازدواج موفق در این مرکز خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با بیان اینکه زندگی را باید برای خانواده خودمان شیرین کنیم، گفت: آگاهی پیش از ازدواج برای هر زوج جوانی لازم و ضروری است و باید حتما برای یک زندگی مطلوب سواد علمی زندگی کردن داشته باشیم.

وی به برگزاری شصت وسومین دوره آموزشی ازدواج موفق اشاره کرد و افزود: جامعه هدف این دوره ها، نوعروسانی هستند که در شرف ازدواج می باشند و به دنبال  یک زندگی ایده آل هستند.

این کارشناس فرهنگی به کیفیت دوره های ازدواج موفق اشاره و بیان کرد: تا به حال از هزاران نوعروسی که در این دوره ها شرکت کرده اند، تعداد بسیار اندکی زندگی آنها به جدایی کشیده و این آمار بسیار مطلوبی است.

وی با بیان این که شرکت کنندگان گواهی پایان دوره دریافت می کنند، عنوان کرد: در پایان دوره توسط بنیان ازدواج آسان به قید قرعه سه نفر از شرکت کنند گان کمک هزینه مشهد دریافت می کنند و به سه نفر دیگر لوازم خانگی اهدا می شود.

مدیر مرکز فرهنگی و پاسخگویی به پرسش های دینی در پایان گفت: دوره های ازدواج موفق از 20 مرداد آغاز و تا 28 مرداد ادامه دارد با حضور اساتید و مشاوران برتر استانی و کشوری، در این مرکز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha