پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علماء در دیدار با دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه
آیت الله علماء در دیدار با دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: گام دوم انقلاب فصل امید و قدرت نظام وشکوفایی هرچه بیشتر در زمینه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء در دیدار با دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: باید از ظرفیت های حقیقی و حقوقی برای تبیین جایگاه این بیانیه استفاده کرد، و دستگاه ها با امید و نشاط محورهای ارزشمند بیانیه را تشریح نمایند.

دکتر مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب آنقدر مهم و استراتژیک است، که از تمامی فرصت های، علمی، فرهنگی، ملی، اعم از جشن و عزا برای پرداختن به آن باید استفاده نمود.

در ادامه علیرضا شهرستانی، رئیس دفتر امام جمعه کرمانشاه  گفت: برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، 7 کار گروه تشکیل شده، که از ظرفیت جایگاه علمی و اثر گذار استان به خوبی استفاده شده است.

وی از تمامی دستگاه های استان در خواست کرد به محورهای این بیانیه را به شکل جزیره ای نگاه نکنند، بلکه همه حول یک محور حرکت نکنند تا به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha