چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه شهر کرد

حوزه/بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی چهارمحال و بختیاری با همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد از ۱۳ تیر همزمان با دهه کرامت آغاز وبه مدت ۲۲ شب به طول انجامید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شهر کرد، قاسم پور سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری گفت: بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی چهارمحال و بختیاری  با همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد  از ۱۳ تیر همزمان با دهه کرامت آغاز وبه مدت  ۲۲ شب به طول انجامید.

وی افزود: در این برنامه های معرفتی، اندیشمندان دینی و برجسته کشوری، پیرامون موضوع گام دوم انقلاب بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در سه بخش "نگاه به گذشته و اقدامات انقلاب اسلامی در 40 ساله گذشته، وضعیت فعلی نظام به عنوان نقطه اوج عنصر مقاومت در دنیا و آینده پیشرو نظام" به سخنرانی و تبیین موضوع پرداختند.

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری با اشاره به اجرای این طرح با عنوان منشور انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، خاطر نشان نمود؛ طی هماهنگی به عمل آمده با دبیرخانه طرح مذکور، سه شب از جلسات طرح مذکور به فرهنگیان شهر کرد اختصاص یافت که بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء در محل مهدیه مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع برگزار شد.

سخنران گروه فرهنگیان طرح  تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اضافه کرد: علاوه بر تبیین موضوع اصلی جلسه، مباحثی نیز پیرامون نقش فرهنگیان در تحقق گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش ارائه نمود.

گفتنی است:  طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با قدمت بیش از ربع قرن با تلاش های خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در شهرهای سامان، گلپایگان و شهرکرد برگزار شده و در بیست وششمین سال اجرای طرح، با همت مضاعف، برنامه ریزی منسجم تر ومشارکت فعالانه دستگاههای فرهنگی استان شاهد حضور گسترده تر اقشار مختلف مردم و  خصوصا" جوانان در  جلسات معرفتی بودیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha