جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسن حسینی - نماینده شاهرود و میامی

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: ماموریت و نقش اساسی و اصلی این‌ وزارتخانه صیانت از انقلاب، صیانت از نظام و سرمایه های این ‌نظام است که بزرگترین سرمایه این نظام نیز مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی، ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان، با حضور وزیر اطلاعات، به میزبانی استانداری این استان اظهار داشت: سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد، روز خبرنگار، عید قربان، عید غدیر و همچنین دهه ولایت را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات پیروزمندانه مرصاد، عملیاتی بود که پاسداران سپاه قائم آل محمد(ص) ورق درخشانی را در تاریخ جنگ و این مرز و بوم نشاندند و به گفته مقام‌ معظم رهبری(مد ظله العالی) اگر نبود این سپاه و رزمندگان آن، شرایط ما متفاوت می شد.

وی افزود: همزمان با افتخار آفرینی های رزمندگان ما در مرصاد، ما شاهد مجاهدتهای خاموش فرزندان این مرز و بوم در داخل کشور بودیم؛ فرمان تاریخی امام بزرگوار مبنی بر اینکه منافقینی که هنوز در موضع خود هستند حکمشان اعدام و کسانیکه توبه کردند، اینها در امان هستند و حرکت مقتدرانه سربازارن گمنام در داخل، باعث شد تا فتنه بزرگی در نطفه خفه شود.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، ما شاهد رشادت ها و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب مقابله با گروهک های چپ و ضد انقلاب و سلطنت طلب، در دوران جنگ ‌تحمیلی حفاظت از کیان و امنیت داخلی و جبهه های جنگ و حضور نامحسوس در کشور عراق و دشمنان قسم خورده ما، در دوران سازندگی و پس از آن در صیانت از سرمایه های عظیم نظام، بخشهایی از رشادت ها و مجاهدت های سربازارن ‌گمنام امام زمان(عج) بود.

وی افزود: در شرایط خاص فعلی که شاهد جنگ‌ اقتصادی و جنگ فرهنگی با تمام شدت از سوی دشمنان نظام هستیم، باز هم شاهد حضور این عزیزان در مقابله دسیسه های دشمنان در داخل و خارج از کشور هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: در برهه ای که بروز و ظهور داعش در کشور های همسایه اتفاق افتاد، باز ما شاهد بودیم که ایران اسلامی امن ترین ‌نقطه خاور میانه بود و این تشکیلات بود که از ایجاد نطفه شوم داعش در داخل کشور جلوگیری کرد؛ همه می دانیم بروز و ظهور داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه بود که‌نتوانستند جای پای حتی کوچکی برای خود در کشور باز کنند که ثمره اقدامات جهادی و اطلاعاتی این وزاتخانه بود.

وی با بیان اینکه از حضور فعال این‌عزیزان به شکل مجاهدت های خاموش در عرصه نظام و انقلاب اسلامی باید تقدیر و تشکر کنیم، افزود: ماموریت و نقش اساسی و اصلی این‌ وزارتخانه صیانت از انقلاب، صیانت از نظام و سرمایه های این ‌نظام است که بزرگترین سرمایه این نظام نیز مردم هستند؛ هرحرکتی که موجب یاس و ناامیدی مردم شود، باید به صورت قاطع و جدی برخورد صورت بگیرد و نباید اجازه دهیم که این مهم شکل بگیرد.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه گاهی ما مسئولین به ابزار دست دشمنان برای ایجاد یک حرکت نامیمون در یک شهر، استان و بعضا در کشور تبدیل می شویم، تصریح کرد: یکی از وظایف این وزارتخانه صیانت از سرمایه های نظام و مسئولین نظام است تا قبل از اینکه آلوده به الودگی های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شوند، پیشگیری صورت گیرد که الحمدالله در مقاطع مختلف شاهد اقدامات بسیار مطلوب و خوبی در این خصوص بودیم.

وی با بیان اینکه صیانت از خود مردم به عنوان حافظان انقلاب، دومین وظیفه و ماموریت اصلی این وزارتخانه است و این حضور، حضوری است که نگهدارنده نظام و انقلاب بوده و هست،گفت: باید با هرگونه حرکتی که مردم را به یاس و ناامیدی کشانده و تاب اوری مردم را در برابر مشکلات عدیده ای که امروز در حوزه اقتصادی با ان مواجه هستیم، باید به صورت جدی پیشگیری شده و با آن مقابله کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر محترم، معاونین، پرسنل مظلوم آنها و سربازارن گمنام امام زمان(عج) به واسطه اقدامات موثر و مطلوب تقدیر و قدردانی دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha