جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه خانواده شهدا نباید اجازه دهند به انقلاب کوچک‌ترین آسیبی وارد شود، گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف خانواده شهدا و ایثارگران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با شماری از فرزندان خانواده شاهد و ایثارگر استان، گفت: ملت ایران هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کرد و در این جریان، قدرت زیادی را هم به دست آورد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف خانواده شهدا و ایثارگران به شمار می‌رود، اظهار کرد: شما خانواده شهدا نباید اجازه دهید به انقلاب کوچک‌ترین آسیبی وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در واقع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه‌گذاران این انقلاب به شمار می‌روند، ازاین‌رو هرگز نباید اجازه دهند غمی به دل ولایت بنشیند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: خانواده های شهدا اجازه ندهند برخی تصور کنند می‌شود دوباره پای آمریکا به کشور باز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت باقی است آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای کشور یک امر لازم و ضروری است.

وی، هشت سال دفاع مقدس را گنجی عظیم دانست و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گنج و سرمایه بسیار عظیمی بوده و باید نسل‌های جدید ما با این سرمایه آشنا شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: حضور خواهران و برادران در مناطق جنگی زمینه آشنایی آن‌ها با گنج‌های هشت سال دفاع مقدس را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کسانی می‌توانند در دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی تا پای جان در برابر دشمن مقاومت کنند که در دامن مادران با ایمان و با اخلاق رشد و تربیت یافته باشند.

وی با تأکید بر اینکه جان یک انسان همه هستی اوست و شهدا جان خود را نثار کردند تا هستی نظام قوام پیدا کند، اظهار کرد: دیروز شهدا برای صیانت از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی با مجاهدت و ایثارگری از مرزهای کشور در برابر دشمن متجاوز دفاع کردند تا مبادا به انقلاب خدشه‌ای وارد شود و امروز نیز مدافعان حرم در آن سوی مرزها با پاسداری از حرم آل الله این هدف را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha