پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حوزه های علمیه شد و گفت: مدرسه عمیه امام خمینی(ره) بوشهر از زمان تاسیس تاکنون نزدیک به چهار هزار طلبه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در بازدید نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار بوشهر از مدرسه علمه امام خمینی(ره) بوشهر، اظهار داشت: مدرسه عمیه امام خمینی(ره) از زمان تاسیس تاکنون نزدیک به چهار هزار طلبه داشته است.

مدیر حوزه حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد طلاب کنونی این مدرسه را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۳۵ استاد به صورت تمام و نیمه وقت عهده دار تدریس این طلاب هستند؛ در سطح استان نیز هشت مدرسه فعال است و ۱۰۰ استاد نیز در این مداس مشغول تدریس می باشند.

وی به بیان مشکلات مدارس علمیه در سطح استان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات مدارس علمیه استان مساله مکان و فضا است که متاسفانه بسیاری از طلاب به همین دلیل متقاضی تحصیل در استان قم می باشند.

حجت الاسلام خدری، خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حوزه های علمیه شد و گفت: در تعدادی از مدارس علیه استان مسئله زیرساخت آنها حل شده، اما هنوز در مدارسی همچون برازجان و خورموج و گناوه و دیر این مشکل وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد طلاب مدارس علمیه استان را ۶۵۰ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: فضا و محیط لازم برای طلاب مهمترین مشکل حوزه علمیه است که امیدواریم از سوی مسئولان استان توجه جدی به این مساله شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha