پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه های زیرساختی حوزه نیاز به حمایت دارد، این پیشرفت ها کافی نیست و هنوز تعدادی از پروژه ها تکمیل نشده و طولانی شدن زمان ساخت آنها استهلاک را به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در بازدید از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر بر وحدت و همدلی مسئوان برای حل مشکلات استان تاکید کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه بوشهر از دیدگاه کشور در وضعیت بسیار فوق العاده ای قرار دارد و طی چند سال اخیر پیشرفت های بسیار خوبی حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این پیشرفت ها کافی نیست و هنوز تعدادی از پروژه ها تکمیل نشده و طولانی شدن زمان ساخت آنها استهلاک را به وجود می آورد به همین جهت تکمیل پروژه ها نیاز به حمایت ویژه ای دارد.

امام جمعه بوشهر یکی از مهمترین مشکلات حوزه های علمیه در استان را فضا و مکان عنوان کرد و ابراز داشت: باید برای حل این مسئله تدابیری را اندیشید.

وی از راه اندازی و احداث دانشگاه ادیان و مذاهب در بوشهر خبر داد و گفت: مقدمات اولیه برای راه اندازی این دانشگاه انجام شده است و همه باید با نگاه به پیشرفت و توسعه حوزه کمک کنیم تا کار پیش رود.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر نیز در این بازدید بر حمایت از حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: احداث ساختمان خوابگاهی و آموزشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در اولویت کارها و پروژه ها قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha