پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست هم اندیش حوزه علمیه خواهران و سایت استانی خبرگزاری فارس

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، راضیه سلطان عباسی ندوشن، عصر روز گذشته در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان هرمزگان، با اشاره به برخی از فعالیت های رسانه ای طلاب و حضور آن ها در فضای مجازی، گفت: حوزه خواهران با ساماندهی طلاب و تربیت آن ها و فراخوان افراد توانمند، به دنبال آموزش های کوتاه مدت برای تولید محتوای فضای رسانه و آموزش های بلند مدت و تربیت کارشناس فضای مجازی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: حوزه علمیه خواهران با تربیت 12 خبرنگار و آموزش های کاربردی و کارگاهی مقدماتی و تکمیلی خبرنویسی با حضور استاد مجرب و همچنین آموزش آنلاین آن ها، عرصه فعالیت خبرنگاران مدارس در بستر فضای مجازی را هموار کرده است.

وی، برگزاری دوره های آموزشی ایجاد سایت، آموزش ساخت انیمیشن، فیلمنامه نویسی، آموزش نرم افزار فتوشاپ و ... را از دوره های مورد نیاز توانمند سازی طلاب عنوان کرد.

علی کوزه گر، نماینده خبرگزاری فارس در استان هرمزگان نیز به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر جامعه بخصوص کودکان اشاره و بیان کرد: بزرگسالان، مهاجر در دنیای مجازی هستند، در حالی که کودکان نسل امروز با تولد در این دنیا و تربیت در فضای مجازی، مقیم در آن هستند.

وی به اهمیت حضور طلاب در فضای رسانه اشاره کرد و گفت: طلاب بعد از آموزش های تربیت مربی سواد رسانه می توانند با حضور در مساجد و برگزاری کارگاه و آموزش های چهره به چهره، مانع از تاثیرگذاری دشمن در مردم شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha