جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خشم مسلمان انگلیسی: ساندویچی که 12 سال می خریدم محتوای غیرحلال داشته 

حوزه/ نوشتن محتوای ساندویچ های یک رستوران در انگلستان باعث شد که یک مرد مسلمان متوجه شود، ساندویچی که 12 سال خریداری می کرده است،  محتوای غیرحلال داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از مترو، یک مرد مسلمان انگلیسی دریافته ساندویچی که 12 سال توسط یک رستوران «پرت ا منجیر » به وی ارائه می شده دارای محتوای غیراسلامی بوده است.

خالد قدیر در 12 سال گذشته هر روز نهار ساندویچ های تن ماهی با مایونز را از این رستوران خریداری می کرده است. و به عنوان یک غذای حلال مصرف می کرده است. وی هرگز تصورش را هم نمی کرده که محتوای دیگری به غیر ماهی تن، مایونز و برش های خیار در ساندویچ وی گذاشته بودند تا اینکه چند هفته پیش متوجه محتویات متفاوتی می شود. وی مشاهده می کند که واژه سرکه شراب سفید در فهرست محتویات ساندویچ درکاغذ پیچیده شده دور ساندویچ نوشته شده است.

این درحالی است که در برچسب های فریزر هیچ اشاره ای به شراب نکرده است.

گفتنی است اخیرا و پس از مرگ دو مشتری در اثر واکنش آلرژی از محصولاتش، این رستوران موظف به نوشتن دقیق محتویات ساندویچ ها شده است.

قدیر می گوید: من مسلمان هستم و ما اجازه نداریم هیچ چیزی که مشروبات الکلی در آن باشد بخوریم.

وی افزود: من در 12 سال گذشته به عنوان یک مشاور مالیاتی در این شهر کار کرده ام و اگر می دانستم هرگز این غذا را نمی خریدم.

این مرد مسلمان انگلیسی از به سیو اسکلی، مدیریت رستوران شکایت کرده است و طی ایمیلی که دریافت کرد، مدیر رستوران گفته که متخصصانش میزان الکل موجود در ساندویچ را محاسبه خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha