شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دستگیری و جلب مخلان اقتصادی و برخورد با آنان بدون هیچ گونه اغماض نشان از قاطعیت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در برخورد با مدیران قانون شکن و قانون گریز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: سفر حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به استان کردستان نشان می دهد که نگاه دولت به استانهایی همانند کردستان نگاهی یکسان با دیگر شهرهای کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی شک حضور رئیس قوه قضائیه و دیدار و گفت وگوی با مسئولان قضایی این استان سبب تحول و تحرک بیشتر در امر قضا خواهد شد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه به سراسر کشور نشان از حس پیگیری و جدیت ایشان در بررسی مسایل حقوقی و کیفری دارد و پرونده کاری او در این مدت نشان دهنده جدیت کامل دستگاه قضا برای برخورد قاطع با مخلان و مفسدان است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه شاهد تشدید برخوردارهای قانونی و اسلامی با قانون شکنان در کشور هستیم، لذا امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: انتخاب کردستان به عنوان مقصد سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نشان می دهد که نظام برای اجرای قانون و اجرای احکام اسلامی برنامه های مدونی در دستور کار دارد که این امر می تواند مایه امیدواری بیشتر مردم به این انقلاب و نظام شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه قاطعیت رئیس قوه قضائیه در این مدت برای همگان ثابت شده است، اظهار داشت: دستگیری و جلب مخلان اقتصادی و برخورد با آنان بدون هیچ گونه اغماض نشان از قاطعیت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در برخورد با مدیران قانون شکن و قانون گریز دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود تاکید کرد: بی شک انتصاب افرادی همانند حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مناصب کشوری می تواند ریشه های رانت خواری و فساد در کشور را به صورت کامل بخشکاند، لذا امید است که سایر مدیران نیز  همانند رییس قوه قضائیه عمل کنند و تنها خداوند را ناظر بر اعمال خویش ببینند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha