جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تاکید بر این که مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: کشور جمهوری اسلامی به تبعیت از امام علی (ع) رسیدگی به فقرا و ایتام را سرلوحه کار خود قرار داده است و از نظام هم جز این انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در مراسم افتتاح ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور اسوه اخلاص و معنویت می‌باشند و باید از این مسئله شکرگزاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر این که مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی به تبعیت از امام علی (ع) رسیدگی به فقرا و ایتام را سرلوحه کار خود قرار داده است و از نظام هم جز این انتظار نیست.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: نیروهای مسلح در زمان جنگ پیش قدم و در زمان امنیت هم در خدمت رسانی به مردم نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به فضائل امام علی (ع) از زبان رسولخدا(ص) گفت: رسول خدا (ص) بیان می‌کنند که خدای متعال فضائلی را به برادرم علی (ع) داده است که نمی‌توان آن را شمارد و کسی که فضائل حضرت را بیان کند و یا بشنود خدای متعال گناهان وی را مورد بخشش قرار می‌دهد و نگاه به قیافه امام علی (ع) و ذکر نام ایشان عبادت است و ایمان شخص جز با ولایت امام علی (ع) کامل نمی‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha