جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ شهریاری گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد مشکلات در کشور بود، به همت سپاه، نیروهای مسلح و اتحاد مردم، دشمن شکست خورد و اقتدار امروز کشور در چهل سال گذشته بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه محمدمهدی شهریاری، امروز در مراسم افتتاح ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در این شرایط کشور که دشمن برای کشور خواب‌های زیادی دیده بود و به خیال خود در یک سال آینده جمهوری اسلامی یا وجود نخواهد داشت و یا با مشکلات بیشتری دست به گریبان خواهد شد، با تدابیر سپاه و نیروهای مسلح دشمن مایوس شد و کشور به اقتداری رسید که در چهل سال گذشته بی‌نظیر بوده و امروز شاهد افتتاح بیش از ۴۰۰۰ پروژه توسط سپاه در استان هستیم.

وی ادامه داد: سپاه اقتدار و شاخصه‌های انقلابی را حفظ کرده است و به همین دلیل در بین مردم محبوبیت دارد و اقدامات سپاه در برهه زمانی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه است، جای تقدیر و تشکر دارد و دولت با تمام توان در کنار سپاه برای ریشه‌کنی فقر در جامعه است.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: استحکام جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی ممکن است و مردم استان خواب‌های دشمنان را که خیال می‌کنند می‌توانند با اختلاف قومی در این استان به هدف خود برسند، نقش بر آب خواهد کرد.

وی بیان داشت: در خیلی از شاخصه‌ها استان وضعیت مطلوبی ندارد و دولت در کنار سپاه به دنبال از بین بردن این محرومیت‌ها می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha