پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اوصانلو

حوزه/ سردار اوصانلو گفت: در عرصه محرومیت زدایی بیش از 500 جهزیه به زوج‌های نیازمندان اهدا می‌شود و احداث 4450 پرژه محرومیت‌زدایی، مرمت و بازسازی مدارس، راه‌های مواصلاتی روستایی و مساجد از جمله برنامه‌های دیگر این قرارگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه سردار محمدتقی اوصانلو امروز در مراسم افتتاح ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵2 پروژه عمرانی محرومیت زدایی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با تبریک اعیاد دهه امامت اظهار داشت: قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با توجه به هم‌مرزی با سه کشور و جمهوری خودمختار نخجوان و متاثر از شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی و فضای پیچیده امنیتی و عملیاتی دارای اهمیت راهبردی می‌باشد.

وی ادامه داد: رزمندگان جان برکف سپاه اسلام مستقر در این استان با درک صحیح از مأموریت‌های محوله و تدابیر ابلاغی آن در تحقق ماموریت‌های ابلاغی از سوی حضرتعالی و با ایفای نقش موثر و بی‌بدیل در حوزه‌های سخت نیمه سخت و نرم به وظیفه خود عمل می‌کنندو

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: رهاورد امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی، ماندن در عرصه قدرت، تداوم نهضت و رسیدن به حوزه سلامت و شجاعت از اهداف این قرارگاه می‌باشد و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در جبهه مردمی و محرومیت زدایی که یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و از مؤلفه‌ها و شاخصه‌های انقلاب می‌باشد به صورت فعال وارد عرصه شده است و در این راستا به بیش از1250 پروژه عمرانی برای محرومین و نیازمندان امروز کلنگ زنی خواهد شد.

وی اصافه کرد: در عرصه محرومیت زدایی بیش از 500 جهزیه به زوج‌های نیازمندان اهدا می‌شود و احداث 4450 پرژه محرومیت‌زدایی، مرمت و بازسازی مدارس، راه‌های مواصلاتی روستایی و مساجد از جمله برنامه‌های دیگر این قرارگاه است.

سردار اوصانلو بیان داشت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم برای رسیدگی به نیازمندان و فقرا از جمله برنامه‌های این قرارگاه در عرصه محرومیت‌زدایی است که طی روزهای آینده در شهرستان ماکو هم راه‌اندازی می‌شود.

وی در پایان از ساخت 1000 واحد منزل مسکونی برای نیازمندان خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی 1000 واحد منزل مسکونی برای نیازمندان ساخته خواهد شد که شروع کار از روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha