جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت طلاب در سواحل گیلان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: میزان اثربخشی فعالیت های فرهنگی مستلزم استمرار و برنامه ریزی درست آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در ششمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان، در محمودآباد گفت: میزان اثربخشی فعالیت های فرهنگی مستلزم استمرار و برنامه ریزی درست آن است.

وی با تبریک فرا رسیدن عید ولایت و عید غدیر، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در طرح های مختلف تابستان ۱۳۹۸ با برگزاری اختتامیه این طرح ها پایان خواهد یافت و برگزاری اختتامیه طرح ها باید با برنامه ریزی دقیق انجام شود.

حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه با اشاره به برگزاری بازرسی های مختلف از طرح های مختلف تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: در طرح دریا و ۴۲ پایگاه این طرح در سواحل اقامه نماز جماعت برگزار می شود و فعالیت های فرهنگی و جهادی در سواحل استان با حضور گروه های فرهنگی تبلیغی در حال اجراء است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های اوقات فراغت و پایگاه های مختلف این طرح در شهرهای مختلف استان اشاره و تصریح کرد: هماهنگی های لازم جهت برگزاری اختتامیه طرح های اوقات فراغت هسته های فرهنگی و اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس در پایان این طرح انجام شده است و آیین اختتامیه طرح های دانش آموزی را در جوار ملکوتی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام روحانی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به پویش ملی خانواده با عنوان هم سرنوشتیم اشاره و تاکید کرد : برنامه های ابلاغیه از سوی سازمان مرکز و در راستای تقویت بنیان خانواده برنامه ریزی شده است که امیدواریم این پویش ها در رفع و کاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.

 سعید قربانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز به اعزام ۶۰۰نفر از دانش آموزان طرح های طریق الهدی به مشهد مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: ۶۰۰ نفر از قرآن آموزان طرح طریق الهدی از ششم شهریور الی ۱۰شهریور در آیین اختتامیه این طرح در جوار ملکوتی امام هشتم امام رضا(ع) شرکت خواهند کرد و تقویت طرح استعداد های درخشان قرآنی و کارگاه توانمند سازی اساتید طرح استعدادهای درخشان قرآنی در مازندران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha