جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد مشرف

حوزه/ مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت از برگزاری مسابقه فروغ هدایت طی 25 و 26 مردادماه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هزار نفر در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که آمار آن‌ها در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف طی گفت وگویی از برگزاری مسابقه فروغ هدایت هم‌زمان با دهه ولایت در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و گفت: این مسابقه در دو سطح طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مردادماه در حرم مطهر برگزار می‌شود.
وی مهلت ثبت‌نام در این مسابقه را تا ۲۴ مردادماه ۱۳۹۸ اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) به نشانی https://qhkarimeh.ir/ اقدام به ثبت‌نام کنند.
مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت اظهار داشت: اگر علاقه‌مندانی موفق به ثبت‌نام در مسابقه نشدند، در روز برگزاری مسابقه، به صورت حضوری از آنها ثبت‌نام به عمل می‌آید تا بتوانند در مسابقه شرکت کنند.
وی با بیان این‌که مرحله کتبی مسابقه فروغ هدایت شامل پنج سلام اول زیارت جامعه کبیره همراه با مفاهیم ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز جمعه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۸ برای خواهران و برادران در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقه حفظ کل زیارت جامعه کبیره نیز به صورت شفاهی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز شنبه ۲۶ مردادماه برای برادران در شبستان نجمه خاتون(س) و خواهران در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام مشرف همچنین از برگزاری آزمون کتبی مسابقه فروغ هدایت به صورت مجازی و اینترنتی خبر داد و گفت: ثبت‌نام کنندگان در صورت امکان می‌توانند به صورت اینترنتی نیز در این آزمون شرکت کنند و الزامی بر حضور این افراد نیست.
وی تعداد افراد ثبت‌نام کننده در مسابقه فروغ هدایت را بیش از یک هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان زمان ثبت‌نام، بر این تعداد افزوده خواهد شد.
مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان بانوی کرامت با بیان این‌که مسابقه فروغ هدایت در سراسر کشور برگزار می‌شود و فقط مختص استان قم نیست، افزود: در شهرها و استان‌های دیگر مرحله کتبی این مسابقه در مصلی‌های نمازجمعه و مرحله شفاهی در دفاتر مؤسسه مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha