جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هم نفس

حوزه/ حجت الاِسلام مدنیان از آغاز به کار «مسابقه غدیریه هم نفس» تولید شده توسط مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان ویژه ایام عید سعید غدیر برای اولین بار در کشور و با هدف جامعه مخاطب فارسی زبانان کل دنیا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاِسلام سید مهدی مدنیان مدیر اجرایی پروژه «هم نفس» در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان  پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه های غدیردر استان، اظهار کرد:به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان اپلیکیشنی تولید شده که مجری آن موسسه راسخون است

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن موضوع دانش آموزی و دانش آزمایی را مورد توجه قرارداده است  گفت: در این اپلیکیشن موضوع این مسابقه اجتماعی و فراگیر است و هر جوان و نوجوان اطلاعات و داشته های خود را در بوته آزمایش  قرار می دهد.

مدیر اجرایی پروژه «هم نفس»  افزود: ما یک بانک سوالات را تهیه کردیم که حدود ۵۰ هزار سوال داراست و حدود ۴هزارو 500 سوال آن ویرایش ودسته بندی و آماده شده است که براین اساس آمادگی راه اندازی مسابقه را همزمان با عید سعید غدیر داریم.

وی با تاکید براینکه همه زیر ساخت های آی تی آن و طراحی و تولید بخش های این اپلیکیشن  در مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان انجام شده خاطرنشان کرد: این مسابقه هم جنبه صوتی و هم جنبه تصویری و تلویزیونی دارد.

حجت الاسلام مدنیان عنوان کرد:مسابقه هم نفس که امروز رونمایی می شود با همکاری بنیاد بین المللی غدیر از ۲۵ مرداد ماه به مدت ۱۱ شب، ساعت ۱۱ شب توسط یک مجری از طریق اپلیکیشن به صورت آن لاین اجرا می شود و افراد برای شرکت به سایت hamnafasq.ir   مراجعه و یا با ارسال پیام به ۳۰۰۰۱۰۴۴ لینک دانلود اپلیکیشن را دریافت کنند.

وی افزود: هدف ما در گام اول از طراحی این مسابقه فارسی زبانان دنیا هستند  و هدف فقط جامعه مخاطب ایرانیان نبوده، چرا که حدود ۱۷۹ میلیون فارسی زبان در جهان داریم.

مدیر اجرایی پروژه «هم نفس»  اذعان کرد: این اپلیکیشن در روز غدیر افتتا ح می شود وامیدواریم همه نهادها و مراکز خصوصی، صنعتی و دولتی فرهنگ سازی های آینده خود را از این بستر صورت دهند.

وی تاکید کرد : در وهله اول حدود ۳۰میلیون تومان جایزه نقدی از سوی خیرین نیک اندیش نیک کردار تهیه شده است و امیدواریم درادامه جوایز را افزایش دهیم.

این تهیه کننده تلویزیونی در رابطه با بحث فقهی  این نوع از مسابقات و جوایز گفت: این دوره از مسابقات با مسابقاتی که پیش از این در تلویزیون و سطح کشور صورت می گرفت و اشکالات فقهی برای آن وارد بود متفاوت است چرا که ابتدا این برنامه کامل ایرانی ساخته شده و از زیر ساخت های خارجی ها استفاده نشده است، دوم اینکا جایزه ها در این مسابقه از درآمد مسابقه و پول شرکت کنندگان نیست  و کاملا از سوی خیرین به برندگان اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پویا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    ما که هیچ جایزه ای ندیدیم. برنده شدیم پولمون رو خوردن یه ابم روش. از حوزه علمیه اصفهان انتظار همچین کاری رو نداشتیم همین