جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبرنگار

دادستان آران وبیدگل با بیان اینکه خبرنگاران بازوان قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع جرم هستند، تصریح کرد: خبرنگار می تواند در ایجاد آرامش و امنیت جامعه تاثیر به سزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، جوادی دادستان آران و بیدگل ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون شهرداری  آران و بیدگل، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در آرامش و امنیت کشور دارند، گفت : خبرنگار می تواند در ایجاد آرامش و امنیت جامعه تاثیر به سزایی داشته باشد.

دادستان آران و بیدگل با تاکید بر اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار باید صادق و بدون وابستگی به جناح های بندی سیاسی عمل کنند، افزود: خبرنگاران قبل از انعکاس هر خبری در مورد صحت آن از طریق منبع موثق تحقیق و کنکاش کنند.

 سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل نیز، از فعالیت چهار نشریه و بیش از پنج خبرگزاری فعال از جمله خبرگزاری رسمی حوزه در این شهرستان خبر داد.

وی، با اشاره به اینکه خبرنگاران باید نقد سازنده داشته باشند، گفت: در مقطع فعلی که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین است، خبرنگاران با نقد سازنده، وحدت و همدلی را در جامعه گسترش دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل درپایان با مثبت ارزیابی نمودن فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان، تاکید کرد: خبرنگاران صداقت و اخلاق مداری را در انعکاس اخبار رعایت نمایند.

برپایه این گزارش، پس از بیان مشکلات و ارائه نقطه نظرات خبرنگاران،  فرماندار آران و بیدگل از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha