پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ زکزاکی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: علیرغم قتل و عام شیعیان در نیجریه روزی فرا می رسد که جنبش شیح زکزاکی سراسر قاره آفریقا را فرا خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی بعدازظهر امروز در نشستی با روحانیون طرح هجرت شهرستان بیجار، اظهار داشت: دین اسلامی قریب به 1400 سال است که در مقابل کفر، الحاد و تفرقه ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: کار شما روحانیون طرح هجرت بسیار مهم، کلیدی و حساس است، زیرا در جاهایی فعالیت و تبلیغ دینی می کنید که از کمترین امکانات رفاهی برخوردارند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: روحانیون طرح هجرت با پشت پا زدن به مادیات، راه درست زندگی کردن یعنی تبلیغ و نشر معارف دینی را انتخاب کرده اند و زندگی خویش را وقف این فریضه الهی نموده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود بیان داشت: این روزها دشمنان فشارهای زیادی برای تغییر افکار عمومی جهان علیه اسلام انجام می دهند و می خواهند اینگونه نشان دهند که اسلام یعنی خشونت، قتل و...، در حالی که اسلام دین رحمانیت و انسانیت است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه به مسئله شیخ زکراکی؛ رهبر شیعیان نیجریه اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه دنیا به عینه می بیند که آرمان های انقلاب اسلامی، خاصه مذهب شیعه به قلب قاره آفریفا نفوذ پیدا کرده است که این باعث ترس مستکبرین و در راس آنها آمریکا شده است.

این استاد حوزوی اضافه کرد: متاسفانه دولت دست نشانده نیجریه با حمایت های مالی و نظامی دشمنان، دست به نسل کشی شیعیان این کشور می زند و هر روز شاهد شهادت تعدادی زیادی از مردم شیعه هستیم، در حالی که مجامع بین المللی در این باره سکوت معناداری پیشه کرده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: فعالیت شیخ زکزاکی به عنوان رهبر شیعیان نیجریه یکی از برکات انقلاب اسلامی است و تردید نداشته باشید که علیرغم قتل و عام شیعیان در نیجریه  روزی فرا می رسد که جنبش شیح زکزاکی سراسر قاره آفریقا را فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha