جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داوودی

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو (کارشناسی) از ۲۳ تیرماه آغاز شد و تا ۵ شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم داودی در گفت‌وگویی با اشاره به مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو (کارشناسی) از ۲۳ تیرماه همزمان با ولادت باسعادت علی بن موسی الرضا علیهما السلام آغاز شد و تا ۵ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پذیرش در سطح دو حوزه از دو مقطع تحصیلی دیپلم و پایان دوره اول متوسطه صورت می‌گیرد افزود: داوطلبان دارای مدرک دیپلم با گذراندن ۱۹۰ واحد درسی در ۵ سال و داوطلبان دارای گواهی پایان دوره اول متوسطه با گذراندن ۲۶۶ واحد درسی در ۷ سال می‌توانند دانشنامه سطح دو (کارشناسی) دریافت کنند.

 معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دوره تحصیلی سطح دو برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم به دو صورت تمام وقت و پاره وقت اجرا می شود.

وی ادامه داد: دوره پاره وقت برای افرادی طراحی شده است که به دلیل اشتغالات دیگر امکان حضور کمتری در مدارس علمیه را دارند و به همین دلیل در این دوره تعداد واحد کمتری در هر نیمسال ارائه می‌شود.

خانم داودی عنوان کرد: طلاب در سطح دو پس از گذراندن دو پنجم واحدهای درسی می توانند در صورت ضرورت به دوره غیرحضوری منتقل شوند و بقیه دروس خود را با انتقال به مرکز آموزش‌های غیرحضوری به صورت مجازی بگذرانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ مدرسه علمیه خواهران سطح دو در سراسر کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی www.whc.ir مراجعه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha