شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزادگان سرافراز

حوزه/ همایش بزرگ آزادگان روز شنبه -26 مرداد ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، در مسجد جامع شهرستان بویین زهرا برگزار می شود.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فر د، گفت: آزادگان سرافراز دلاور مردانی بودند که در عمل ثابت کردند که پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و علی رغم شکنجه های بسیار زیاد رژیم بعث، لب به شکایت باز نکردند.

این آزاده روحانی خاطرنشان کرد: آزادگان شجاع و با غیرت با الهام از مکتب انسان ساز و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و بردباری و پایداری بودند، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و با سرافرازی و عزت به میهن اسلامی بازگردند.

وی به نقش مهم و اثرگذار حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فر در دوران اسارت اشاره و بیان کرد: ایشان در اردوگاهای رژیم بعث توانست آزادگان را گرد شمع وجود خود به خوبی جمع کرده و روح امید را در آنان زنده کند.

امام جمعه بویین زهرا در پایان گفت: همایش بزرگ آزادگان سرافراز، روز شنبه -26 مرداد ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، در مسجد جامع  شهرستان بویین زهرا برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha