شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار نایب قهرمان تکواند و جهان با امام جمعه همدان

حوزه/ امیرحسین نوروزی، نایب قهرمان مسابقات جهانی تکواندو در رده نونهالان، مدال نقره خود را به سردار شهید حسین همدانی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، امیرحسین نوروزی، نایب قهرمان مسابقات جهانی تکواندو در رده نونهالان، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان، مدال نقره خود را به سردار شهید حسین همدانی تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان در این دیدار با اشاره به قهرمانی امیرحسین نوروزی در مسابقات جهانی ازبکستان، گفت: دیدن جوانان و فرزندان این آب و خاک همچون امیرحسین که توانسته اند با تلاش و مجاهدت خود به موفقیت های این چنینی دست پیدا کنند واقعا مایه خوشحالی و فخر انسان است.

وی با بیان این که باید حامی جوانان در جامعه باشیم خاطر نشان کرد: امیرحسین نماد همه جوانان این شهر، استان و کشور است که با همت بلند و با وجود همه سختی ها به سمت جلو حرکت کرده و روز به روز موفقیت های بیشتری را کسب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: البته نباید خود را تنها منحصر به ورزش کنیم چرا که اگر ورزش با تهذیب و معنویت همراه شود نتیجه مطلوب و مورد نظر را می توان به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار ورزش به درس و علم نیز پرداخت، ابراز داشت: علم آموزی جز الزامات و موضوعاتی است که در دین ما بسیار به آن اشاره شده است و لذا هر چه ارتباطات ورزشکاران با کتاب و علوم مختلف بیشتر باشد موفقیت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

در ادامه این دیدار نیز مجید دیبافر رئیس کمیته پژوهش هیئت تکواندو همدان با اشاره به تلاش های نوروزی در مسابقات جهانی یادآور شد: پس از کسب مدال توسط امیرحسین بسیاری از خانواده ها بسیار علاقه مند به حضور فرزندانشان در این رشته ورزشی هستند.

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر بتوانیم جوانان بیشتری را به انجام ورزش تشویق کنیم جامعه از مشکلات اجتماعی بیمه می شود چرا که ورزش یک موضوع مهم در جوامع مختلف است و این مهم نیازمند حمایت نهاد های مختلف از ورزشکاران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدابراهیم معصومی و IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    باسلام خیلی عالی آفرین خیلی خوشحال شدم موفقیت شمارادرعرصه علم وورزش تبریک می گویم معصومی