جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان

حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به عینه شاهدیم که عرصه بر مفسدان و مخلان اقتصادی تنگ تر شده است.

حجت الاسلام هادی صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه به استان کردستان اظهار داشت: امنیت و عدالت یکی از ابتدایی ترین نیازها و خواسته های هر جامعه ای است، لذا بر پایه این دو عنصر است که می توان به سایر شئونات زندگی خود برسیم.

معاون حوزه علمیه خواهران استان کردستان با ابراز خرسندی از سفر رئیس قوه قضائیه به استان، عنوان داشت: همین که مردم می بینند مسئولان قضایی کشور بدون واسطه با آنان دیدار و پای سخنان و مشکلات آنان می نشینند، این خود باعث ایجاد امیدواری در دل مردم به ویژه مردمان این استان مرزی می شود.

وی تصریح کرد: بی شک سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان کردستان می تواند زمینه ساز تغییرات و تحولات مهمی در حوزه قضا باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از بدو انتصاب در قوه قضائیه سفرهای استانی خود را برای دیدار با مردم و شنیدن مشکلات آنان آغاز کرد که این کار نشان دهنده تحول شگرف در ساختار و محتوای دستگاه قضا می باشد.

حجت الاسلام صالحی با تاکید بر اینکه رئیس جدید قوه قضائیه تحولات بزرگی در این دستگاه ایجاد کرده است، عنوان داشت: با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از سوی امام خامنه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه به عینه شاهدیم که در این مدت عرصه بر مفسدان و مخلان اقتصادی و... کشور تنگ تر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha