جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ مرادنیا با اشاره به اینکه استان کردستان در حال حرکت به سمت امنیت و توسعه است، گفت: از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست داریم که با حمایت های خود در بحث امنیت، زمینه های سرمایه گذاری در این استان مرزی را فراهم آوردند تا شاهد توسعه اقتصادی در کردستان باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در دیدار خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و دیگر اقشار مردم سنندج با رئیس قوه قضائیه، گفت: رهبر معظم انقلاب چه زیبا فرمودند که کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است. این استان بیش از 5 هزار و 400 شهید و 1700 شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نشان از حس میهن پرستی و ولایتمداری مردم این دیار دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز در کردستان شاهد امنیت پایدار هستیم، باید گفت که این مهم مرهون رشادت و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که برای آسایش و امنیت انقلاب از جان خود گذشتند.

این مقام مسئول اظهار کرد: مردم کردستان، مردمانی مومن و متدین هستند و مساجد، تکایای فراوانی در سطح استان وجود دارد که ثابت می کند مردم این خطه از ایران اسلامی، مومن و انقلابی هستند.

استاندار کردستان اظهار کرد: این روزها گروه های معاند و ضدانقلاب با اعمال غیرانسانی خود به دنبال ناامن نشان دادن چهره استان کردستان هستند، ولی با وجود مردم مومن و انقلابی دسیسه های آنان هرگز راه به جایی نبرده است و در این 40 سال همیشه در عملیاتی کردن نیات پلید خود ناکام بوده اند.

مرادنیا با اشاره به اینکه استان کردستان در حال حرکت به سمت امنیت و توسعه است، گفت: از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست داریم که با حمایت های خود در بحث امنیت، زمینه های سرمایه گذاری در این استان مرزی را فراهم آوردند تا شاهد توسعه اقتصادی در کردستان باشیم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: در این سالهای متمادی دشمنان همواره اینگونه به مردم استان و سرمایه گذاران تلقین می کردند که در کردستان امنیتی وجود ندارد، لذا برای امر سرمایه گذاری نیازمند حمایت های دولت و قوه قضائیه هستیم.

مدیر اجرایی ارشد استان کردستان گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های کردستان در همه موارد بسیار بالاست، لذا می توان با برنامه ریزی دقیق به جای اینکه از این خطه به عنوان استانی محروم نام ببریم از آن به عنوان استان توسعه یافته کشور یاد کنیم.

مرادنیا  بیان کرد: کردستان مستعد توسعه‌یافتگی است و امیدواریم با همت همه مردم، حمایت‌های دولت و قوه قضائیه استان را به سمت و سوی توسعه حرکت دهیم.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه بین دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی و نیز نمایندگان و مسئولان استان کردستان تعامل و همفکری مثال زدنی وجود دارد، لذا باید از این فرصت برای توسعه هرچه بیشتر استان نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha