جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الالام رضوانی

حوزه/ حجت الاسلام رضوانی با تاکید بر لزوم مردم محوری در جشن های غدیر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و بر گرفته از غدیر است و این مهم باید در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بیش از پیش تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های جشن های دهه امامت و ولایت که با حضور مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک ایام غدیر خم گفت: برای بزرگداشت عید سعید غدیر خم لازم است برنامه های متناسب با دهه امامت و ولایت نه تنها در این شهر، بلکه در سراسر کشور با شکوه خاصی برگزار شود تا موجب آگاهی دادن به نسل آینده شود.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: محتوا محوری برنامه های دهه امامت و ولایت باید در اولویت مسئولین برگزاری این جشن ها باشد، چرا که تفکر ولایی مهم ترین پیام واقعه غدیر است.

وی با تاکید بر لزوم مردم محوری در جشن های غدیر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و بر گرفته از غدیر است و این مهم باید در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بیش از پیش تبیین شود.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: امروز دشمنان دین مبین اسلام سعی دارند با نفوذ، عید غدیر را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، ولی آنها بدانند که نور غدیر خاموش نشدنی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha