شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ احیاگران غدیر عنوان نمایشگاه تخصصی حرم مطهر برای ایام دهه ولایت است که رویدادهای تاریخ غدیر را به تصویر کشیده و با بازسازی واقعه غدیر قصد دارد مخاطب، سفری را به دل تاریخ غدیر داشته و با محتوایی ملموس حقیقت تاریخ را بشناسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه احیاگران عید بزرگ غدیر با هدف نشر و ترویج معارف غدیر هم‌زمان با ایام دهه ولایت از سوی حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام میزبان علاقه‌مندان و شیفتگان معارف اهل‌بیت(ع) است.
بر اساس این گزارش این نمایشگاه که شامل هشت غرفه می‌شود به بررسی تخصصی معارف غدیر در قالب‌ها و حوزه‌های کودک و نوجوان، پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات غدیر، خوش‌نویسی، آداب غدیر و چندرسانه‌ای می‌پردازد.
گفتنی است در غرفه آداب غدیر که یکی از غرفه‌های تخصصی این نمایشگاه است، به‌منظور ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی نوع مواجهه با عید غدیر و ضرورت‌های عمومی سبک زندگی غدیری آموزش داده می‌شود.
بازدیدکنندگان نمایشگاه در بدو ورود به این نمایشگاه در سالن انتظار با حضور راویان غدیر با ابعاد، غرفه‌ها و موضوعات تخصصی نمایشگاه آشنا و محیای بازدیدی بامعرفت از این نمایشگاه خواهند شد.
خاطرنشان می‌شود این نمایشگاه رویدادهای تاریخ غدیر را به تصویر کشیده و با بازسازی واقعه غدیر قصد دارد مخاطب سفری را به دل تاریخ غدیر داشته و با محتوایی ملموس حقیقت تاریخ را بشناسد.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه در ایام دهه ولایت از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در صحن جوادالائمه علیه‌السلام از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha