جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غدیرخم

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر گفت: جشن های ویژه عید سعید غدیر خم در ۲۳۰ کانون مسجد در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

علیرضا پولاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر از برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در 230 کانون فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: جشن های عید غدیر در مناطق محروم و کم برخوردار با برنامه ریزی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان برگزار می شود.

مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه این جشن ها به صورت ویژه در کانون های فرهنگی و هنری معین در مناطق شاخص این استان اجرا می شود افزود: تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت مهمترین رویکرد این برنامه های است.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و حضور سخنرانی افرادی مدعو از سطح کشور در مساجد استان، توزیع پوسترهای ویژه عید غدیر را از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان عنوان کرد و بیان داشت: تشریح واقعه غدیر مهمترین رویکرد و هدف در اجرای این برنامه ها است.

پولاد، ولایت و ولایت مداری رمز پیروزی جوامع اسلامی دانست و گفت: به جهت اهمیت موضوع ولایت و نیز شخصیت ممتاز حضرت علی(ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عیدها بسیار زیاد است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان، ولایت را موضوع و مانع رسیدن به اهداف خود می دانند افزود: تلاش دشمن برای جلوگیری از ارتباط مردم و اتصال زنجیر مردم با ولایت است به همین جهت همیشه سعی داشتند این حلقه اتصال را قطع کنند.

وی بر ترویج و تبیین غدیر بر محوریت ولایت تاکید کرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم فرهنگ غدیر را در جامعه گسترش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha