پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمید دامغانی - سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هر کجا در منطقه مقاومت بود کشورها عزیز شدند مانند انصارالله یمن که عزیز شد و این آثار مقاومت است که بیشتر از همه در منطقه، ما ایرانی ها درک کردیم و راهبرد امام راحل این است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، سرهنگ حمید دامغانی، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، به میزبانی کانون بسیج این شهرستان،  با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: هر کجا در منطقه مقاومت بود کشورها عزیز شدند، مانند انصارالله یمن که عزیز شد و این آثار مقاومت است که بیشتر از همه در منطقه، ما ایرانی ها درک کردیم و راهبرد امام راحل این است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، با اشاره به تکلیف جامعه تصریح کرد: وحدت ملی و امید آور بودن و امید آور کردن به آینده و واقعیت صحنه را ببینیم ترویج گفتمان مقاومت در جامعه است و آن چیزی که موفقیت حاصل شد نتیجه مقاومت با دو شاخصه برآورده از ایمان و مقاومت همراه با جهاد و تلاش است.

وی با اشاره به اجلاسیه و استقبال خوب مردم و تشکر از زحمات فرمانده ناحیه شاهرود افزود: ویژگی آقای عبیری حضور در پایگاه های بسیج بود و محبت ایشان که دل پاسداران و بسیجیان نهادینه شد که از ویژگی های خوب ایشان است.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه اعلام نیاز تهران و مشکلات شخصی سبب جابه جایی آقای عبیری بود وگرنه ما از ایشان راضی بودیم، خاطرنشان کرد: آقای خوشقدم بی نسبت با شهرستان نیستند و عموی شهیدشان در شاهرود بودند و مدفون هستند و فرمانده موفق نواحی استان هستند و در جشنواره مالک اشتر هم موفق ترین فرمانده سپاه استان سمنان است و سوابق درخشانی دارند مانند آقای عبیری و آرزوی توفیق برای همه داریم.

وی افزود: رسالت سپاه خدمت گذاری به مردم است که با همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم باید انجام شود و اجلاسیه نماد وحدت و هم افزایی شهرستان اتفاق افتاد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جواد عبیری با اهدا لوح تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود حکم مسؤوایت خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha