شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دادگاه مفسدان اقتصادی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: آرامش مفسدان و قانون شکنان را برهم زده است و اگر این روند برخورد همچنان ادامه داشته باشد، در آینده کمتر خبری از مفسد ، اختلاس گر به گوش خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان کردستان، گفت: نکته قابل توجه در این سفرها، نگاه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به استان های محروم کشور است که این امر باعث امیدواری و اعتماد افزون تر مردم به سیستم قضایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه رئیس قوه قضائیه در این مدت بسیار درخشان است، افزود: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نشان داد که می شود با قاطعیت و اتکال به خداوند منان در برابر فساد و مفسدان قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سخنان رئیس قوه قضائیه در جمع مردم، علما و... کردستان به روشنی مشهود بود که آشنایی کاملی با این استان و نارسایی های آن دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: نگاه به جوانگرایی، برخورد با باندهای فساد سازماندهی شده، پاکسازی عناصر آلوده در سیستم قضایی و... تنها برخی از برنامه های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است.

این استاد حوزوی باتاکید بر اینکه سالم سازی دستگاه قضا تا حدقابل توجهی سیستم اداری و اقتصادی کشور را متحول می سازد، گفت: هنگامی که قوه قضائیه با یک رانت خوار و یا مفسد بانکی برخورد بسیار قاطع داشته باشد، بی شک این موضوع درس عبرتی برای دیگران می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از مواد قابل توجه در سخنرانی هایی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در کردستان، تاکید بر مبارزه با مفسدان کلان بدون توجه به جایگاه و مقام آنها بود.

وی در پایان گفت: عملکرد سیستم قضایی کشور، آرامش مفسدان و قانون شکنان را برهم زده است و اگر این روند برخورد همچنان ادامه داشته باشد، در آینده کمتر خبری از مفسد ، اختلاس گر به گوش خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha