پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد دهباشی

حوزه/ مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر گفت: جشن بزرگ با حضور خانواده آزادگان جمعه 25 مرداد ماه همزمان با شب میلاد امام هادی (ع) بعد نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی خلیج فارس بوشهر با اجرای برنامه های شاد و حماسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد دهباشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: ۲۶ مردادماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت و ورود بزرگ مردانی است که سختی‌های زیادی را در طول دوران اسارت متحمل شده‌اند.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر بیان داشت: اعزام خانواده‌های آزادگان به مشهد مقدس، برگزاری  جشن‌های میلاد حضرت زینب سلام‌الله و حضرت زهرا سلام‌الله، برگزاری مسابقات فرهنگی، سر کشی از خانوادگان شهدا و ایثارگران و اطعام ۴۵۰ نفر از نوجوانان و جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ازجمله فعالیت هیئت آزادگان است.

 وی گفت: در سطح استان ۴۵۰ نفر آزاده وجود دارد که شهرستان بوشهر و دشتستان بیشترین نفرات  را شامل می‌شوند و از این تعداد ۷ نفر شهید، ۲۰ نفر مرحوم و ۷ نفر نیز از آزادگان سیاسی دوران انقلاب و ۲ نفر آزاده مدافع حرم داریم.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر عنوان کرد: با حضور ۸۰ نفر از آزادگان اردوی ۳ روزه با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر در شهر سی سخت استان کهگیلویه و به ویر احمد برگزار می‌شود.

دهباشی اظهار داشت: سرکشی از بیماران در بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و روایت گری آزادگان در مساجد سطح شهر بوشهر از دیگر برنامه های هئیت آزدگان استان بوشهر است.

وی گفت: جشن بزرگ با حضور خانواده آزادگان جمعه 25 مرداد ماه همزمان با شب میلاد امام هادی (ع) بعد نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی خلیج فارس بوشهر با اجرای برنامه های شاد و حماسی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha