پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی آزادگان سرافراز است، تصریح کرد: سختی هایی که آزادگان متحمل شدند، برای ما قابل تصور نیست و بر همین اساس مقام معظم رهبری از آنان به عنوان استوانه های صبر و ایمان و مقاومت یاد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان قزوین که عصر پنجشنبه  در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گنجینه مهمی است که باید استخراج شود و ایثار و رشادت آزادگان سرافراز و شجاع ایران اسلامی در زندان های دشمن بعث صدام بخش اعظمی از آن است. این عزیزان با ایمان راسخ خود در برابر همه سختی ها و فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی و پرچم جمهوری اسلامی را حفظ و استوار کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی آزادگان سرافراز است، تصریح کرد: سختی هایی که آزادگان متحمل شدند، برای ما قابل تصور نیست و بر همین اساس مقام معظم رهبری از آنان به عنوان استوانه های صبر و ایمان و مقاومت یاد می کنند.

نقش اثرگذار مرحوم ابوترابی

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی، بیان کرد: ایشان همچون گوهری ارزشمند برای اسرا بود و امید را در بین آنان زنده می کرد و رهنمودهایش نیز روزنه ای برای بازگشت به زندگی بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha