سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: پروژه مبارزه با حجاب زن مسلمان، پروژه ای برنامه ریزی شده با هزینه های میلیاردی توسط دشمنان اسلام است، لذا زن مسلمان باید عمق این فاجعه و توطئه را درک کند و خود را از این دام شیطانی راهی ببخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون اهل سنت شهرستان سنندج اظهار داشت: هر کار و عملی چه نیک و چه بد در پیشگاه خداوند نوشته می شود، پس چه بهتر که همیشه خداوند را بر اعمال خود ناظر بدانیم.

امام جمعه سنندج گفت: در این عصر انسان به راحتی در دام هواهای نفسانی می افتد، لذا انسان باهوش و با بصیرت به خوبی به این موضوع واقف است و سعی می کند با رعایت تقوا و اجرای دستورات اسلام، خود را از دام های دنیوی نجات دهد.

این عالم اهل سنت در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه طلبه و روحانی در جامعه اسلامی هم سنگین است و هم تعریف شده است، بیان داشت: بی شک اگر در عمر 1400 ساله اسلام، روحانیون، علما و طلاب نبودند چیزی از دین اسلام به جز نامش باقی نمی ماند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه امام راحل بعد از قرن ها دوباره نام و یاد اسلام را زنده کرد، گفت: امام خمینی (ره) عمر گرانبار خود صرف زنده کردن دوباره اسلام نمود و در این راه نیز موفق به تشکیل حکومت اسلامی در جهان گردید، حکومتی که در حال حاضر مانندی برای او نیست.

امام جمعه سنندج ادامه داد: با نهایت تاسف می بینیم برخی از کشورهای مرتجع عربی که یدک خادمی بیت الحرام را می کشند و به قول و گفته ترامپ به گاو شیره ده آمریکا تبدیل شده اند که این برای امت اسلام شرم آور و مایه ننگ است.

ماموستا خدایی، تشکیل حکومت اسلامی را هدف و آرزوی رسول اکرم(ص) و بزرگان دین عنوان کرد و گفت: امروز کشورهای به ظاهر اسلامی و نوکر استکبار، ابهت و بزرگی اسلام را تحقیر کرده اند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از ارزش ها در جامعه رو به افول هستند، گفت: متاسفانه باید گفت که با ورود ماهواره و فضای مجازی به درون خانواده ها، بسیاری از عقاید و باورهای دینی و اسلامی در حال کم رنگ شدن هستند که یکی از آنها حجاب است.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: پروژه مبارزه با حجاب زن مسلمان، پروژه ای برنامه ریزی شده با هزینه های میلیاردی توسط دشمنان اسلام است، لذا زن مسلمان باید عمق این فاجعه و توطئه را درک کند و خود را از این دام شیطانی رهایی ببخشد.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود گفت: شما طلاب و حتی دیگر مردم در بحث حجاب و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه بسیار سنگینی دارید، زیرا اگر در این مسئله سهل انگاری و تساهل کنیم بی شک دیگر شئونات اسلامی همانند، روزه، نماز، حج و... نیز کم کم از جامعه اسلامی رخت بر می بندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha