چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید محمد میر علی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام میر علی اکبری گفت: امروز دشمنان از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی صرف نظر کرده و به جنگ عقیده ای روی آورده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری، در یادواره شهدای سادات شهرستان مهدی‌شهر، به مناسبت دهه ولایت و امامت، به میزبانی هیئت عشاق الحسین(ع) این شهر، با اشاره به برنامه ریزی های دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی و جنگ عقیده ای علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: در عرصه تحریم ها، هیچ گاه در حوزه اینترنت و ماهواره تحریم نشدیم، در آمریکا فقط ۸ شبکه ماهواره ای آزاد است و بقیه شبکه ها نیز برای مشاهده آن مردم آمریکا باید پول بدهند و مانند فیش آب و برق و گاز، فیش پرداخت کنند.

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم، با بیان اینکه دشمنان، ایران را همواره در عرصه های مواد غذایی و دارو تحریم می کنند اما در اینترنت و ماهواره تحریم نمی شویم، تصریح کرد: در ایران ۱۸۷ شبکه ماهواره ای آزاد و رایگان است و درصدی پول نیز بابت مشاهده آن پرداخت نمی شود؛ آن ها ساعت ها هزینه می کنند تا روابط بین دختر و پسر و شراب خواری را عادی و غیر حرام جلوه دهند.

وی با بیان اینکه این مباحث در خود آمریکا نیز استقبال چندانی ندارد و این نسخه پیچی های غربی ها تنها بیشتر برای ایرانی هاست، افزود: متن نامه «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی به زنان مسلمان لبنان را هر بار بخوانید باز هم در شرایط کنونی قابل تأمل است او که برای زنان مسلمان به ویژه زنان لبنان می نویسد «ما با مهمات واقعی بمباران نشدیم ، بلکه با فساد اخلاقی و نیرنگ آلود و زیرکانه از طریق وسوسه بمباران شدیم؛ آنها روابط نا مشروع را تحت عنوان سرگرمی بی ضرر جلوه می دهند، برای اینکه هدف آنها انهدام اساس اخلاق جوامعی است که تشعشعات و امواج برنامه های سمّی شان را به آنان مخابره می کنند، ملتمسانه از تو می خواهم سم آنها را نخوری. وقتی که از آن خوردی، هیچ پاد زهری برای آن نیست !! ممکن است نسبتاً بهبود بیابی ، اما هرگز همچون قبل نخواهی شد. بهتر است کاملاً از این سم دوری کنی، تا اینکه به دنبال شفا از آسیب هایی که بوجود می آورد باشی».

حجت الاسلام میرعلی اکبری خاطرنشان کرد: این نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی در ادامه می نویسد «آنها سعی دارند، با فیلم ها و نماهنگهای شهوت انگیز، به دروغ ما زنان آمریکایی را شاد و راضی نشان دهند، مفتخر به لباس پوشیدن چون هرزه ها و قانع بودن به نداشتن خانواده و تو را اینچنین وسوسه می کنند؛ اکثر ما شاد نیستیم، به من اعتماد کن!میلیون ها نفر از ما داروهای ضد افسردگی مصرف می کنیم ، از شغل هایمان متنفریم و شب ها به خاطر مردانی که می گفتند دوستمان دارند، ولی حریصانه از ما سوءاستفاده می کنند و می روند،گریه می کنیم»؛ اینها واقعیت های جوامع غربی است، اما دروغ هایشان را برای جامعه اسلامی بزک می کنند تا جوامع اسلامی را به تباهی بکشانند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما دیگر جنگ نرم افزار نیست، از ناوچه و ... کنار آمدند و امروز جنگ عقیده هاست، گفت: امروز دشمنان از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی صرف نظر کرده و به جنگ عقیده ای روی آورده اند.

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم، با بیان اینکه شهدایی که پر کشیدند، تحصیلکرده و نمره صفری های شیطان و نمره بیستی های امام زمان(عج) بودند، افزود: شهدا احترام ویژه برای پیامبر(ص) و خاندان پیامبر اکرم(ص) قائل بودند و همین احترام قائل شدن ها و عمل به واجبات و ترک محرمات عامل پر کشیدن آنان از این دنیا بود.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت غدیر خم و ترویج و توسعه شعائر علوی در جامعه، گفت: امام حسین (ع) برای پرجم غدیر فدا شد، فاطمه(س) در بین درب و دیوار برای غدیر فدا شدو شهدا ها نیز برای غدیر و ولایت فدا شدند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری ادامه داد: در جریان کربلا، همانگونه که مسلم بن عقیل نماینده امام حسین(ع) را تنها گذاشتند و مورد لعن ما قرار گرفتند، مبادا ولی فقیه را تنها بگذاریم و ما را نیز در آینده مورد لعن قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ عقیده ها باید مراقب باشیم تا کشته شده در این جنگ نباشیم، افزود: شهدا کسانی بودند که پای ناموس و تفریح و آسایش و راحتی ما ایستادند و آنان برای حیا و غیرت ما و حجاب بانوان اینگونه ایستادند، شهید محمد علی جهان آرا در جریان جنگ فرموده بود «بچه ها، اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد؛ مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند».

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم، با بیان اینکه ما در جنگ نظامی ایستادیم و پیروز شدیم و ان شاء الله نیز در جنگ اقتصادی فاتح این میدان خواهیم بود، تصریح کرد: اگر مسئولی هستیم و حق امضا گرفتیم و مسئولیتی داریم به واسطه همین شهداست؛ مسئولان بدانند اگر خطایی کنند مدیون این شهدا و مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha