جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دشمن در جنگ نرم فرهنگی، ایجاد شک و تردید در باورها و اعتقادات دینی نسل جوان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: دشمن می خواهد با ایجاد تردید در ذهن و باور جوانان، در وهله ی بعدی در سبک زندگی آن ها انحراف ایجاد کند به گونه ای که در زندگی نسل جوان، به تدریج باورمندی به اعتقادات دینی تضعیف و کمرنگ شود.

وی افزود: مشخص است که در سایه چنین برنامه های، دشمن می خواهد اهداف خویش را در عرصه جنگ نرم فرهنگی و اعتقادی به پیش ببرد و لذا امروز می بینیم که چه در زمینه تخریب فرهنگ عفاف و حجاب و چه ترویج موسیقی های مبتذل و گرایش به فیلم ها و کلیپ های ناسالم، همه تلاش خویش را انجام می دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: تلاش های بی امان دشمن از یک سو و وضعیت نامطلوب جامعه در عرصه فرهنگی می طلبد که ما بیش از پیش به مجاهدت فرهنگی و بصیرت افزایی بپردازیم و به خصوص برنامه های مفید و ارزشمندی در راستای هدایت و جذب نسل جوان به سمت آموزه های ناب دینی، تدارک و برگزار کنیم.

وی بیان داشت: جهاد فرهنگی و التزام در این جهت، قبل از هر چیز باور و اعتقاد راسخ می خواهد و این که همه ما خود را نسبت به جامعه مسئول بدانیم و از زیر بار این مسئولیت سنگین در راستای دفاع از انقلاب و اسلام، شانه خالی نکنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha