شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 860775
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تصاویر/ عطر افشانی و گلباران مزار شهدای خراسان جنوبی توسط آزادگان
عکس آرشیوی

حوزه/ همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، قبور آزادگانی که به یاران شهیدشان پیوسته اند، در شهرستان آران و بیدگل غبار روبی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، قبور آزادگانی که به یاران شهیدشان پیوسته اند،با حضور روحانیون، و مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان آران و بیدگل غبار روبی می شود.

 این مراسم  ساعت 9 صبح روز شنبه 26 مردادماه در محل آستان امامزاده هادی (ع) و امامزاده محمدهلال بن علی (ع) آران و بیدگل  و همچنین امامزاده محمد(ع) نوش آباد برگزار و یاد و خاطره آزادگان غیور و ایثارگر این شهرستان گرامی داشته می شود.

اسماعیل بایبوردی، فرماندار آران و بیدگل هم در پیامی آورده است: بیست و ششم مردادماه، متعلق به بازگشت غرور آفرین آزادگانی است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و صبوری، پیروزمندانه قدم به خاک پاک میهن اسلامی گذاشتند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند و  عزت، استقلال و سربلندی را برای هموطنان به ارمغان آوردند.

وی همچنین ۸۴۲ شهید والامقام، ۱۳۵۱جانباز، ۶۴ آزاده سرافراز ، ۵ هزار رزمنده ۸ سال دوران دفاع مقدس و کسب رتبه نخست ایثارگری شهرستان آران و بیدگل در کشور را در توسعه و پیشرفت این شهرستان مهم و بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرد .

 فرماندار آران و بیدگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ۸ سال دفاع مقدس، طول عمر و سلامت روز افزون برای آزادگان غیور را از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

گفتنی است ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha