جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ا

حوزه/جانشین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم گفت: رسانه‌ها باید مصادیق معروف و منکر را در بین مردم تبیین کنند تا بتوانیم مردم را به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر ترغیب کنیم.

سید محمدتقی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین امربه‌معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی منکر واجب الهی فراموش‌شده است که باید از این قربت در جامعه خارج شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید مصادیق معروف و منکر را در بین مردم تبیین کنند تا بتوانیم مردم را به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر ترغیب کنیم.

حسینی بابیان این‌که تنها حجاب و عفاف نیست که باید موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، دعوت مردم به ‌صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر است که باید از سوی آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه اعمال شود.

وی تشکیل قرارگاه 19 دی در استان را موردتوجه قرارداد و گفت: کارگروه رصد، هماهنگی و نظارت نیز در قرارگاه 19 دی فعال‌شده که قطعاً نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

جانشین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم در خصوص دغدغه‌های ساکنان پردیسان نیز بیان داشت: در پردیسان شورای امربه‌معروف و نهی از منکر زیر نظر امام‌جمعه تشکیل‌شده و رئیس این شورا امام‌جمعه پردیسان است که جلسه‌های منظمی نیز در راستای حل معضلات پردیسان انجام داده‌اند.

وی افزود: در فردو نیز این کارگروه تشکیل‌شده است که به‌خوبی برنامه‌های خود را به‌پیش می‌برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha