پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر این که تجلیل مقام شهدا یکی از وظایف امروز ماست، گفت: اگر ائمه(ع) و علما و بزرگان ما در طول قرن ها پرچم شهادت امام حسین (ع) را به دوش نمی کشیدند این مکتب زنده نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان عصر روز گذشته در مراسم تولد فرزندان شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، با تبریک میلاد امام علی نقی (ع) و عید غدیر، گفت لازمه ماندن در خط ولایت این است که در مسیری که بعد از رسول اکرم(ص) ترسیم شده است، حرکت کنیم.

وی با تاکید بر این که تجلیل مقام شهدا یکی از وظایف امروز ماست، افزود: اگر ائمه(ع) و علما و بزرگان ما درطول قرن ها پرچم شهادت امام حسین (ع) را به دوش نمی کشیدند این مکتب زنده نمی ماند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تجلیل از مقام شهدا را تجلیل از مکتب و اسلام عنوان کرد و گفت: تجلیلی که امروز شما انجام داده اید حمایت از خط استکبار ستیزی و اسلام ناب است.

وی با تقدیر از خانواده شهید قاسمی، یادآور شد: باید از مردم عزیز نیز تشکر کنیم که پس از اینکه این طلبه مظلوم و بی گناه خونش بر زمین ریخت، اوج تجلیل را از او با حضور پرشور خود رقم زدند تا جایی که باعث اعجاب رهبر معظم انقلاب شد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: شهادت این شهید عزیز به اندازه ای موج عظیم در کشور ایجاد کرد که آیت الله اعرافی با وجود تمام مشغله های فراوان، در مراسم چهلم شهید قاسمی در همدان حاضر شد و در مراسم تشییع نیز حجت الاسلام و المسلمین ملکی به عنوان نماینده ایشان در همدان حضور داشت.

وی با اشاره به حضور نمایندگان مراجع بزرگی همچون آیت الله العظمی نوری همدانی و مکارم شیرازی، یادآور شد: گرچه شهادت شهید قاسمی مصیبت بزرگی برای خانواده ایشان و حوزویان بود اما در کنار آن حضور پرشور مردم نشانی از تجلیل اسلام بود توسط مردم بود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که حضور مردم خط قرمزی بر تبلیغات سو دشمنان بود، تاکید کرد: با وجود آن که وظیفه طلاب کسب علم و تحصیل است، اما باید به یاد داشته باشند که این درس و بحث ها باید جهت دار باشد تا به درد اسلام بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha